Mórhő – a móri távhőszolgáltató

Mórhő háttérkép csövekkel

A móri távhő szolgáltató

Panaszok benyújtása több formában történhet, szóban (személyesen / telefonon) vagy írásban:

Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:

Cím:                            8060 Mór, Dózsa György u. 22/A

Levelezési cím:          8060 Mór, Dózsa György u. 22/A

E-mail cím:                 ugyfelszolgalat@morho.hu

Telefon*:                     +36 22 407 315

Kérjük, hogy az ügyintézéshez minden esetben hozza magával a személyes okmányait (személyi igazolvány vagy jogosítvány, valamint lakcímkártya).

*A telefonos ügyintézéshez kötelező a felhasználó azonosító számának a megadása.

Ügyfélfogadási idő:

Hétfő, kedd csütörtök: 7:00-11:00 és 13:00-16:00 óráig

Szerda: 7:00-19:00 óráig

Péntek: ZÁRVA

A távhőszolgáltató köteles a panaszok, észrevételek kivizsgálását és azok megoldásához szükséges intézkedéseket a lehető legrövidebb időn belül elvégezni.

A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell.

Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát

  1. a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni,
  2. b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak, legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.

Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan köteles eljárni.

Írásbeli válaszadás:

Az 1997. évi  CLV. törvény (Fgytv.) 17/B. § (5) bekezdése szerint a MÓRHŐ Kft. minden esetben köteles a panasszal kapcsolatos álláspontját és intézkedéseit indoklással ellátva írásba foglalni, és a fogyasztónak a panasz beérkezését követő 15 napon belül a válaszlevelet postázni vagy elektronikusan megküldeni, kivéve, ha a fogyasztó a panaszát szóban közli és a szolgáltató az abban foglaltaknak nyomban eleget tesz.

A válaszadási határidő helyszíni vizsgálat vagy valamely hatóság megkeresésének szükségessége esetén a Fgytv. 17/B. § (6) bekezdése szerint egy alkalommal legfeljebb 15 nappal meghosszabbítható. A válaszadási határidő meghosszabbításáról és annak indokáról a fogyasztót írásban, a válaszadási határidő letelte előtt tájékoztatni kell.

A Fgytv. 17/B. § (3) bekezdése szerint az ügyfélszolgálatra beérkező hívások rögzítésre és 5 évig megőrzésre kerülnek, valamint igény esetén a panaszos rendelkezésére állnak.

A panasz elutasítása esetén a szolgáltató köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság (szolgáltatási hely szerint illetékes), illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Amennyiben az ügyfél a panaszbejelentésre kapott válasszal nem ért egyet, vagy a panaszait nem orvosolták, a következő hivatalokhoz fordulhat:

Fogyasztóvédelmi Hatóság

Fejér Megyei Kormányhivatal

Közlekedési, Műszaki Engedélyezési, Mérésügyi és Fogyasztóvédelmi Főosztály

Fogyasztóvédelmi Osztály

Ügyintézés helye: 8000 Székesfehérvár, Honvéd u. 8.

Levelezési cím: 8050 Székesfehérvár, Pf. 936

Telefonszám: +36 22 501 751

E-mail: fogyved@fejer.gov.hu

A fogyasztóvédelmi hatósági eljárásban a fogyasztónak igazolnia kell, hogy a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos és az eljárás alapjául szolgáló panaszt a távhőszolgáltató felé megtette.

Üzletszabályzatban foglaltak be nem tartása esetén:

Mór Város Jegyzője

Ügyintézés helye: 8060 Mór, Szent István tér 6.

Levelezési cím: 8060 Mór, Szent István tér 6.

Telefonszám: +36 22 560 823

E-mail: morph@mor.hu

A távhőtermelő és távhőszolgáltató működési engedélyében előírt követelmények, feltételek be nem tartása esetén:

Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal

Cím: 1054 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 52.

Levelezési cím: 1388 Budapest, Pf. 89

Telefon: +36 1 459 7740

Fax: +36 1 459 7739

E-mail: ugyfelszolgalat@mekh.hu

Békéltető testületek

 

Fejér Megyei Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Levelezési cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefon: +36 22 510 310

E-mail: bekeltetes@fmkik.hu

További békéltető testületek elérhetősége az alábbi linken található:

https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Egyéb hatóságok, szervezetek:

 

Székesfehérvári Járásbíróság

Cím: 8000 Székesfehérvár, Dózsa György út 1.

Levelezési cím: 8002 Székesfehérvár, Pf. 251

Telefonszám: +36 22 313 336, +36 22 316 524, +36 22 534 000

E-mail: birosag@szfvar.birosag.hu

Székesfehérvári Fogyasztóvédelmi Egyesület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Csanádi tér 1-2.

Levelezési cím: 8000 Székesfehérvár, Csanádi tér 1-2.

Telefonszám: +36 22 327 652

E-mail: szfvfogyved@freemail.hu , fogyvedelem@gmail.com

The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.